Programa Merlo

merlo

Obxectivo

Apoiar e acompañar a galegos e galegas retornados no desenvolvemento dos seus negocios ou actividade profesional, favorecendo a súa integración social e empresarial na Comunidade Autónoma de Galicia e impulsando a súa consolidación e crecemento.

Metodoloxía

Os mentores e mentoras traballarán , mediante a transferencia da súa experiencia e coñecementos, coa persoa galega retornada mentorizada, contribuíndo así ao seu crecemento profesional e persoal, mais non interferindo na toma de decisións. As persoas participantes seleccionarán as áreas de apoio nas que queren traballar.

Condicións para inscribirse

• Ser unha persoa emigrante galega retornada a Galicia, ou ser a súa cónxuxe, ou ter unha unión análoga á conxugal, ou ser descendente dunha persoa emigrante galega.
  • Residir en Galicia, e no momento de iniciarse o programa, estar desenvolvendo nesta Comunidade Autónoma unha actividade profesional, negocio ou empresa.
  • Terán preferencias as persoas que non foron beneficiarias do Programa MERLO en anos anteriores, mais poderán inscribirse aquelas que xa o foron.

Para resolver calquera dúbida ou ofrecer máis información:

698 138 691                  merlo@fundacionronsel.org