Proxecto: “Galego no Comercio"

Galego

“FEVEGA” TALLERES DE INICIACIÓN A LINGUA GALEGA PARA O FOMENTO DO GALEGO NO COMERCIO E NA INDUSTRIA

Dende hai varios anos, co incremento dos fluxos migratorios e o gran desafío que representa para a sociedade española a integración das persoas inmigrantes e emigrantes retornados vindos de América, urxe a necesidade de crear espazos comúns que permitan a integración das persoas á sociedade que os acolle.

Por iso, a Federación Venezolana de Galicia “ FEVEGA”, formada polas asociacións venezolanas de Galicia relacionadas coa Inmigración e Emigración de Retorno en España, ten como principal obxectivo contribuír á integración cultural e social e difundir o folclore e a cultura de Venezuela, así como traballar en base a un modelo de integración conxunto que permita a todas as persoas que representan estes colectivos poder participar activamente na sociedade. Neste sentido a Federación vén desenvolvendo, desde xaneiro de 2009, un proceso organizativo de agrupar ás asociacións de venezolanos en Galicia. Cremos que a unión das distintas asociacións en Galicia axudaranos a alcanzar obxectivos comúns.

Unha das ferramentas máis poderosas para alcanzar este obxectivo é o "Comercio Amigo". A rede "Comercio Amigo", é un armazón de empresas que colaboran coas nosas asociacións membro e que desexan dar a coñecer os seus negocios a través de ofertas aos socios de FEVEGA. Cando un negocio entra a formar parte desta rede de "Comercio Amigo", obtén o acceso a un portal no que poderá comunicar as súas ofertas de servizos ou produtos e, ademais, ter acceso a máis de 400 posibles clientes ou empregados (en caso de estar a buscar un). Dende comercio amigo FEVEGA dexesa facer unaha campaña de dinamización da lingua galega para fomentar o uso e coñecemento do galego no Comercio xa que ten detectado que os comercios en propiedade de Latinoamericanos e con empleados latinoamericanos o uso do Galego e moi baixo debido o descoñecemento do mesmo polos coemrciantes e traballadores.

Para elo “FEVEGA” conta cunha experta docente “Patricia Gallego Pérez” que ha diseñado un Itinerario de Talleres para a Iniciación aLingua Galega dos empresarios e Traballadores adheridos a Rede “Comercio Amigo” de “Fevega”  , contase coa participación de alo menos cen (100) membros da rede “Comercio Amigo”.

O ámbito de actuación do proxecto e no ámbito de Galicia. Sendo os integrantes  de “Comercio Amigo”.

Os talleres debido a Situación derivada do COVI-19 e a dispersión Geográfica dos membros de FEVEGA. Realizarase mediante conexión en Videoconferencia, nos días e horarios do cronograma que se adxunta. Co obxeto de garantizar a conexión nas mellores condiciones “FEVEGA” pondrá disposición da Experta Docente e dos alumnos dun servicio de asistencia técnica que garantizara en todo momento o bo desenvolvemento.

Usarase como libro de apoio a para a metodoloxia didáctica “JULES VERNE E A VIDA SECRETA DAS MULLERES PLANTA” da autora Ledicia Costa Xerais, seleccionouse este libro de carácter infantil e xuvenil pola facilidade da súa lectura e ao estar situado na cidade de Vigo.

Unha vez finalizado o Taller expedirase un Certificado de Asistencia asinado pola Experta Docente e o Presidente da Federación.

Tanto os libros como os certificados de asistencia enviaranse por correo os asistentes os talleres.

A distancia por la plataforma Zoom

Para la inscripción   Link :     https://forms.gle/9puHyEZMVgq8c5DUA